A közönség hozza létre a brandeket – mondta el Rupert Slade, és a Twittert, Apple-t, Facebookot említette. A kütyüőrült emberek reklám nélkül is sorban állnak a New York-i Apple-üzlet előtt, ha megjelenik az új Ipad. A piacon óriási változás ment végbe az elmúlt években, amit az egyik slide egy televízió és egy érintőképernyős telefon képével illusztrált. Az új média kulcsszava az advocacy (meggyőződésből fakadó támogatás), vagyis a hatalom a fogyasztók kezében van, ők teremtik a brandeket – mondta Rupert Slade.
A közönség hozza létre a brandeket
2011.04.30. 11:45 Buzz Rickson
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://coolhunter.blog.hu/api/trackback/id/tr272866432
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.